Borstexpert2024-09-18T15:07:38+00:00

Word een borstenexpert met de boobcare® training

Ben jij een lingeriespecialist? Dan help ik jou om als expert met kennis van lingerie én borsten, zelfverzekerd je klanten te adviseren waardoor ze zich gezien en gehoord voelen. Je bindt je klanten aan jou waarmee je verkopen stijgen en jij energiek en met plezier je werkzaamheden uitvoert.

Ik herken het. De frustratie als het niet lukt om de dame in kwestie met de perfecte fit naar huis te laten gaan. Je bent haar kwijt, je mist omzet. Je baalt als een stekker en de energie vloeit bij je vandaan.
Als jouw advies niet toereikend genoeg is voor de klant en de beha nog steeds als te strak, te oncomfortabel, niet mooi of te duur wordt ervaren, gaat deze niet tot aankoop over. Als jouw advies te kort schiet in de beleving van de klant, verlaat ze stilletjes jouw winkel (en komt nooit meer terug).
Ik geloof dat als je kennis hebt van het borstweefsel waar de beha steun aan geeft én borsten gaat zien als onderdeel van een heel lichaam, je je klanten beter adviseert, je de kassa vaker laat rinkelen en je nieuwe klanten in je winkel mag begroeten.
Ben jij de lingeriespecialist die méér over borsten wil weten? Wil je kennis over wat er precies gaande is in die groeiende of ouder wordende borst? Wil jij het aantal verkopen en dus je omzet verhogen en de klanten aan je binden? 

Als borstenexpert laat jij je omzet stijgen

Worstel je met het feit dat de klant waaraan je net al jouw energie en advies hebt gegeven, zonder aankoop het pand verlaat? Sta je met je mond vol tanden als de vrouw in de paskamer vertelt over hoe het toch komt dat haar borsten zo groeien en bovendien pijnlijk aanvoelen?

Hai! Ik ben Ingrid,

Als ervaren lingeriespecialist en borstweefseltherapeut met kennis van de vrouwelijke borst, van anatomie en fysiologie tot energie, geef ik beha-advies op maat dat verder gaat dan alleen het vinden van de juiste stijl en maat. Ik zie de borsten als onderdeel van het hele lichaam en dat maakt mijn advies uniek en persoonlijk. Mijn klanten zijn niet alleen blij met een nieuwe beha, maar voelen zich ook echt gehoord en begrepen. 

Ik ben ervan overtuigd dat elke lingeriespecialist goed opgeleid moet zijn over de anatomie, fysiologie en energie van de vrouwelijke borst. Ik vind het geweldig om mijn kennis over borsten en borstweefsel met jou – en je teamleden – te delen zodat ook jij je klanten laat ervaren welke beha het meeste comfort biedt. Ik geloof echt dat als je ontdekt welk type beha de groeiende, lacterende of ouder wordende borsten het beste ondersteunt, je met meer plezier, eigenwaarde en een stuk zelfverzekerder je dagelijkse werkzaamheden en activiteiten uitvoert. 

En ja, dat levert je klant een lingerielade vol beha’s op waar ze elke dag opnieuw uit kan kiezen – dat is wat ik jou en je klant van harte gun!

De boobcare® training is een unieke training voor lingerie- experts die hun klanten nóg beter willen adviseren en tevreden stellen.

Met een adviesgesprek waarin je laat blijken dat je begrijpt waar ongemak, pijn en kwaaltjes op het borstgebied vandaan komen, wek je de interesse van de klant. Wanneer je oplossingen biedt waardoor jouw klant een meer ontspannen borstgebied ervaart, merkt ze jouw toegevoegde waarde op en ontdekt ze ook hoe jouw advies haar toekomst positief verandert.

De training helpt jou als specialist om je adviesgesprek te verdiepen, je service te verbeteren, meer omzet te draaien en bij te dragen aan een zo optimaal mogelijke borstgezondheid van je klanten.

Dat Ingrid haar kennis deelt, levert echt veel op. Klanten met klachten kan ik makkelijker helpen nu ik meer weet van het borstweefsel. Mijn advies is veranderd en ik voel mij specialistischer.

Irma Blonk
Zuid-Underwear

Dit is wat de boobcare training je oplevert:

  • Je leert in een training op locatie alles over het borstweefsel waar de beha steun aan geeft. Hiermee wordt je adviesgesprek professioneler waardoor jouw eigenwaarde en zelfvertrouwen groeien.
  • De klant in de paskamer voelt zich gezien en gehoord omdat jij begrijpt wat er gezegd wordt. Er ontstaat contact en verbinding tussen jou en de klant. Dat geeft een lekkere energie en meer voldoening.
  • De klant ziet in waarom er niet één maar meerdere beha’s gekocht moeten worden. Je verkoopt meer en je genereert omzet omdat je een waardevol advies geeft die de toekomst van de klant positief verandert
  • Je ontvangt minder retouren, want jouw één op één advies is goed onderbouwd. Je werkt met plezier en veel vertrouwen in jouw verbrede kennis en kunde 
  • Elke klant gaat met een aankoop de deur uit, omdat jouw advies tot verkoop leidt. De klant en jij zijn allebei blij. De welbekende win-win situatie. 
  • Half jaar gratis vermelding op de kaart van boobcare.nl
  • Borstweefseltherapeuten verwijzen hun cliënten door naar jouw lingeriezaak 

 

Na de training van Ingrid geef ik een beter advies aan de klant, specialistischer. Ik heb een informatief verhaal waar de klant blij mee is. Ze voelt zich gehoord en geholpen door het goed onderbouwde advies en haar interesse is gewekt waardoor er een heel leuk en persoonlijk gesprek ontstaat. Ik vind het heel leuk om mijn kennis over de borsten te delen met mijn klanten. Dat geeft mij veel energie en er ontstaat meer verkoop uit. 

Marjolein van Dreven , Annabra

Diverse keren heb ik presentaties van Ingrid over borstgezondheid gevolgd. Ik heb heel veel kennis opgedaan die eigenlijk elke medewerkster van een lingeriespeciaalzaal zou moeten weten. Ik vroeg nooit door als mensen vertelden dat ze last van hun borsten hadden. Dat doe je ook niet als je daar weinig van weet. Inmiddels vraag ik wel door en klanten zijn opgelucht dat ze hun verhaal kwijt kunnen en serieus genomen worden. Door wat ik nu weet over het borstweefsel en de borsten ben ik zelfverzekerder geworden en durf ik meer daarover te adviseren aan mijn klanten. 

Lydia Mogesomp , Lydia Lingerie advies

Is dit wat je opmerkt?

  • Je winkel loopt goed, maar diep vanbinnen voel je dat je je wilt onderscheiden als speciaalzaak. Het is tijd voor verandering, tijd om te groeien naar meer specialisme. 
  • Je wilt je klantenkring vergroten, omdat je weet dat je meer vrouwen dolgelukkig kunt maken met jouw unieke en persoonlijke advies. 
  • Je staat voor een dilemma: hoe genereer je meer klanten en dus een hogere omzet met jouw zorgvuldig gekozen collectie? Je hebt zoveel te bieden, maar hoe bind je de klant aan jou als de collectie op meer plekken en online te verkrijgen is? 
  • Jouw basisvoorraad en fashion items mogen naar een volgend niveau. Jouw advies is raak, onderscheidend en het levert resultaat op, maar het mag nóg klantgerichter en persoonlijker. 
  • Jouw advies is helpend voor elke vrouw in de paskamer, maar hoe maak je jouw advies van onschatbare waarde waardoor ze steeds weer bij jou terugkomt? 

Is dit wat je écht wilt?

  • Jouw advies zorgt ervoor dat de klant zich gezien, gehoord en begrepen voelt
  • Jouw kennis van het borstweefsel en de borsten maakt jou uniek waar je zelfverzekerd en daadkrachtig mee overkomt
  • Je wekt de interesse van jouw klant, ze gaat je specialisme waarderen
  • Je wordt als expert opgemerkt in de lingeriebranche
  • Je onderscheidt je van andere lingeriezaken in de omgeving
  • Je weet de klanten aan jou te binden met jouw zorgvuldig gekozen collectie en waardevolle één op één adviesgesprekken
  • Je verkoopt gemakkelijker, vol zelfvertrouwen en met expertise, meer artikelen
  • Je valt op in de lingeriebranche omdat je weet waar je voor staat 
  • Je draagt bij aan een zo optimaal mogelijke borstgezondheid van jouw klant 
  • Je bent trots op je eigen winkel, assortiment en kennis
  • Jij en je teamleden worden gezien als professionals

De boobcaretraining is een programma voor jou en jouw teamleden om de expertise op de winkelvloer te vergroten en je lingeriespeciaalzaak nóg specialer te maken met kennis over het borstweefsel en de borsten als onderdeel van één geheel, het vrouwelijk lichaam. Met de kennis die jij en je teamleden opdoen tijdens de boobcaretraining, bind je klanten aan jouw winkel. Ze voelen zich gehoord en gezien. Ze komen terug en nemen hun zus, moeder, buurvrouw, vriendin en collega mee waardoor je meer verkopen en dus omzet genereert. 

Dit vier maanden programma bied ik jou en je teamleden aan voor minder dan de helft van de prijs. In plaats van €1595,- betaal je € 750 als je je nu aanmeldt. 

Aanmelden doe je door een mail te sturen naar info@love-li-lingerie.nl

Ik sta te popelen om samen met jou de data te plannen en een programma op maat voor jou en je team voor te bereiden.

Wil je alvast meer kennis over borsten en borstgezondheid? Kijk dan op www.boobcare.nl, het is hét online kennisplatform voor borstgezondheid.

Hoe ziet de boobcaretraining eruit?

BOOBCARETRAINING

4 uur masterclass ‘borstgezondheid’ op locatie

ONLINE Q&A
Na 3 weken een online Q&A met alle teamleden: 

  • kennis verdiepen
  • casussen bespreken
  • vragen stellen

LIVE DAGDEEL
4 uur lang is Ingrid aanwezig op de winkelvloer om te begeleiden, ondersteunen en adviseren in de advies- en verkoopgesprekken met de klanten

 ONLINE Q&A
Na 3 weken een online Q&A met alle teamleden: 

  • kennis verdiepen
  • casussen bespreken
  • vragen stellen

PLUS

  • Certificaat boobcare® borstexpert
  • Half jaar gratis vermelding op de kaart van boobcare.nl
  • 2 maanden na de training Q&A op aanvraag
Ik werk alleen, zonder teamleden, kan ik dan de training volgen?2024-04-09T14:12:13+00:00

Wanneer je als zelfstandig ondernemer zonder medewerksters jouw lingeriezaak runt, kun je de boobcaretraining volgen bij Love-li lingerie in Zaltbommel in een groep gelijkgestemden. Neem contact op voor de mogelijkheden en de kosten. 

Hoeveel tijd moet ik investeren?2024-04-09T14:11:53+00:00

Ik begrijp dat tijd een kostbaar goed is, vooral voor ondernemers. Daarom is de boobcaretraining zo ontworpen dat het maximale waarde biedt met een minimale tijdsinvestering.

De contactmomenten worden gepland wanneer het jou en je team uitkomt. Ik richt me op efficiënte leermethoden en praktische toepassingen die direct resultaat opleveren, zonder dat je urenlang bezig bent. 

Dit programma is erop gericht om je snel vooruit te helpen, met praktische stappen, waarmee je elke (werk)dag aan de slag kunt als je klanten adviseert. 

Waar wordt de boobcaretraining gegeven?2024-04-09T14:11:26+00:00

In het programma zijn 2 live dagendelen gepland op locatie waar we werken aan de groei van de expertise van jouw bedrijf. Mijn ervaring is doordat we elkaar regelmatig zien er een waardevolle band wordt opgebouwd.

Hoe is de persoonlijke begeleiding?2024-04-09T14:11:05+00:00

Je krijgt van mij, als lingeriespecialist en borstweefseltherapeut, persoonlijke feedback op de advies- en verkoopgesprekken die jij voert. Daarnaast zijn we regelmatig online samen waarbij je me alles mag vragen.

Wat veel van mijn klanten als grote meerwaarde ervaren, is dat ik persoonlijk bereikbaar ben. In de groepsapp met de deelnemende teamleden ben ik te bereiken waar je direct je vragen kunt stellen en antwoord krijgt. 

Ga naar de bovenkant